„Én azt hiszem, gyereket csak úgy lehet nevelni, ha az ember megtiszteli azzal, hogy komolyan veszi.”

Szabó Magda

Dinamikus szenzoros integrációs terápia (DSZIT)

A DSZIT-terápia elsődleges célja, hogy segítse az idegrendszer érését, az érzékszervi és mozgásos rendszer integrációját, és ezzel egyidejűleg az érzelmek és a személyiség fejlődését.

Bővebben

Iskolai előkészítő

A gyermek képességeinek feltérképezése és az általános felkészítés mellett, az esetleges részképesség-gyengeség felismerése és azok fejlesztése a fő cél.

Bővebben

Tárgyi korrepetálás

Kisebb elmaradásokkal egyedül megbirkózni nehezen tudó 1-4. osztályos általános iskolai tanulók tantárgyi korrepetálása a tananyag ismétlésén és megerősítésén keresztül.

Bővebben

Tanulási zavarok

Tanulási zavarnak nevezzük azt a jelenséget, amikor a gyermek megfelelő oktatási körülmények között nem tud hatékonyan megtanulni írni, olvasni, számolni vagy ezeken a területeken az iskolai teljesítmény jóval alulmarad az intelligencia szintje alapján elvárható teljesítménytől. Ide tartozik a diszlexia, a diszgráfia és a diszkalkulia.

Bővebben

Gyógypedagógiai rehabilitáció

A gyermek meglévő képességeit kihasználva, azokra támaszkodva kell a gyermek minél teljesebb képességstruktúrájának kialakítására törekedni a fejlesztés során.

Bővebben

Autizmus spektrum zavarral élő gyerekek támogatása

Az autizmus spektrum zavarral élő gyermekek megértésében nem a viselkedés a kulcsszó, hanem a mögötte álló miértek. Ha erre rálátást szerzünk, hatékonyabban tevékenykedhetünk fejlesztésük során.

Bővebben